Seuraava kotiottelu:

Perjantaina 12.02
klo. 18:30

Tiedote - Corey Elkins

Oy HIFK-Hockey Ab tiedottaa tehneensä loppukauden kattavan sopimuksen yhdysvaltalaisen keskushyökkääjän Corey Elkinsin kanssa. 27-vuotias Elkins liittyy joukkueen vahvuuteen välittömästi.

Elkins on taitava kahden suunnan keskushyökkääjä, joka on pelannut mm. Los Angelesin farmissa Manchesterissa ja viimeksi Anaheimin farmissa Norfolkissa. Meriittilistalla on myös Tshekin mestaruus viime kaudelta Pardubicen riveissä.

- Kuten kaikki tietävät on tilanteemme varsin vaikea ja Elkins on tervetullut lisä keskushyökkääjäosastollemme. Yleisesti ottaen tilanne pelaajamarkkinoilla on haastava ja on vaikea löytää oikean tyyppisiä riittävän laadukkaita pelaajia. Tilanne kuitenkin muuttuu viikon päästä riippuen NHL:n tilanteesta. Jos sarja alkaa, Euroopassa tulee tapahtumaan pelaajakato. Jos taas kausi peruuntuu, laatupelaajia on tarjolla runsaasti, toteaa IFK:n GM Tom Nybondas.

- Vaikeasta kaudesta huolimatta tavoitteenamme on edelleen menestyä nyt ja jatkossa. Teemme organisaation kaikilla tasoilla kuumeisesti töitä asioiden eteenpäin viemiseksi. Urheilullinen menestys on meille kaikille ensisijaisen tärkeää, sen eteen emme säästele resursseja.

- Erikseen on todettava, että viime aikoina on julkisuudessa esitetty erilaisia väitteitä koskien sopimustilanteita tai suhteitamme eri pelaajiin tai valmentajiin. On surullista todeta, että useilla näistä ”uutisista” ei ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Totta on kuitenkin se, että paitsi että teemme töitä vahvistaaksemme joukkuetta kuluvalla kaudella, työstämme voimakkaasti myös IFK:n tulevaisuutta, päättää Nybondas.

Uutiset ja Otteluraportit

Uutisarkisto »

HIFK Twitterissä

RT @kupru22 Onnea Arttu 700 peliä!! Esimerkillinen johtava pelaaja. Helppo nuorempien ottaa mallia!! #respect #hifk #liiga